Saturday, March 19, 2011

i need help!


waaaaaa!!! MARCH and APRIL every year will bring enough misery to my life and my pocket!

:)))))

Actually this coming 29th march is Fareed birthday! so kenalah beli hadiah which is the crucial decision to make and need saving from few month back!!

First year mase berkawan2 dengan die i gave him GUESS shirt jer...sebab die ni tak suke pakai baju yang berkolar2...pakai roundneck je...aku memang suke bagi benda yang die tak suke..tengok now, dah suke pakai kemeja or collar shirt...macho la konon kot..

Second year, mase ni dah couple...so bagi hadiah mahal sket..aku bagi jam TOMMY HILFIGER watch...tak susah sangat nak pilih yang mane sebab, seminggu sebelum tu dah bawa die gi usha2 jam kat homestop...konon2 nak beli hadiah untuk adik..*very lame excuses kan*
third year, pon jam juga but this cost me alot!!
those who closed to me know how much i like and this watch cost..it's BALMAIN...mase ni cinta tengah memuncak and i was actually over [way overrr] budget this time...nnt aku upload gambar jam ni eh, tak jumpe plak die kat tenet..

so now this year, setelah tahun ke 4 berkawan dan bercinta...

aku jadi mati pucuk!tak tahu nak bagi ape ......keadaan yang same stress macam exam practical nih...owh nanti kalau korang terserempak ngan aku kat GARUDA mall or mantri sorang 2 tu maksudnye aku tengah mencari2 la hadiah k..

this year, i plan i was supposed to be like this;

  • hadiah tak lebih rs10k, kalau boleh nak bagi hadiah kasih sayang jer, it's priceless!:P
  • .....hmm firm hadiah tak lebih rs10k!
  • dinner with him kat malaysia...since dah nak balik malaysia
  • memenuhkan activity boyfren and girldfren semaksimum yang boleh...wakakakaka!
here things in my mind now, but tak decide lagi

  • ipod dock
  • jam lagi...kan aku dah ckp mmg mati akal habes, no idea~~
  • paul smith wallet
  • shoes
  • blablabla...tak de idea
* dah macam nak beli hadiah hantaran dah kan..

owh satu lagi masalah! this coming 4th april jugalah our anniversary yang ke 3...hadiah lagi...fenin!

ok bye nak tido lagi cari ilham...:))

3 comments:

  1. oi wakakakak lawak dowh kau..tp aku pon salu pening tak tau nk bagi ape..hahaha selamat menghabiskan duit utk boyfriend eh

    ira

    ReplyDelete
  2. utk hadiah birthday: hadiahkan sahaja doa pangjang umur murah rezeki, ok tak? ;)

    utk hadiah anniversary: tunang/kahwin je! hahaha~

    SELAMAT MENCARI HADIAH!

    ReplyDelete
  3. ira:tu la aku memang pening nih...aku dah cakap awl2 kat die aku nak bagi kasih sayang je tahun nih sebab aku pokai..wakakakaka!!

    faiz:yer itu semestinye...hari2 doa, moga berkekalan...cehceh..malas aku nak bercinta lagi..nak malu2 cover2 bagai..wakaka!!insyaalah!!!!!!kalau ade rezeki esok gak kahwin or bertunang!!hehehe

    ReplyDelete

About Me

My photo
I may not a blog-addict but i do have one n don't judge me by my writing coz im the one who knows well behind all this story and definitely not like what you think it is...happy reading