Sunday, July 18, 2010

Fact about me

  • Saya seorang pemarah dan garang orangnyer!terutama kepada tempe2 yang suka ambil kesempatan dan janji macam K****g tu!tak percaya? cubalah...waaaah!
  • Namun saya juga senang menangis, contohnyer tengok cerita sedih, dengar org cerita kisah2 sedih, kucing mati, kucing jatuh balkoni, kucing lari dari rumah sebab nak mengawan dan sebagainyer..:p
  • Saya juga suke makan, sebab tu saya gemuk..sekian..lalala~
  • Namun begitu saya sangat suke bersukan...futsal, netball, volleyball, handball..etc
  • Owh saya suke memasak..ni patut kat atas sekali...
  • Ape lagi?saya suka kaler merah dan hitam...tak tahu kenape..
itu sajer nnt cerita lagi..sekian

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
I may not a blog-addict but i do have one n don't judge me by my writing coz im the one who knows well behind all this story and definitely not like what you think it is...happy reading