Saturday, January 15, 2011

second PORK time..heh

ok now aku dah nyesal plak tak tanye pasal beef steak tu..cess..

kalau betullah pemerhatian aku tu maksudnye dah 2 kalilah aku mkn berulam PORK ni....aku igt lagi first masa first time dtg kat sini(IMS)...flight aku transit kat BOMBAY, so mase time domestic transfer to bangalore tu dorang serve la breakfast..comfirm2la amek non-veg meal...ingat lagi cik F pengiring IMS mase tu jawab mase budak2 ni tanye boleh makan ke makanan dalam flight tu nanti, die jawab.."kalau lambang macam PAS kaler hijau tu semua boleh makan, kalau lambang PAS kaler merah tu maksudnye ade telur dalam meal tu"...."oooooooooo ", panjang jawab budak2 yang kena transit ni..macam haram kann..bulat2 kena tipu..:P

so ditakdirkanlah, inflight breakfast pagi tu omelet with ham...TELUR kan..warne lambang pas merah laaa!!ramaila melantak..

then setelah selesai semua ada la dua tiga org kat belakang seat aku ni dok tanye kat pramugari tu, ham ape tadi(owh dorang ni tak makan tau..(kau tgk orang beriman macam mane boleh rasa semua ni..)...lame gak nak digest dorang cakap ape kan....al-maklum baru sampai India..and dgr2 sebenarnye tu pork ham...haha!!owh aku gelak bukan sebab aku suke makan pork sebab mmg aku dah rasa lain benda tu tak sedap langsung...aku makan 2 sudu je ok pastu ade mamat sebelah seat aku nih tengah pelahap, offer nak habeskan...die iyalah H...mamat sebelah mamat H plak tak nak mkn langsung, tu pon die offer nak habeskan gak..die punye lagi??haha owh mase ni tak tanye lagi la..

sampai sudah benda ni atas angin je...aku pon lupe sape 3 orang belakang seat aku hari tu..so sesiapa yang termakan hari itu(3 years back) andainye that was pork ham omelet, dah tak sempat buat gastic lavage dah..

"gulp"

conclusion: kalau tak tahu tanye..kalau curiga tak yah makan (pesallah aku bimbo sangat tak tanye kan..dem)



No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
I may not a blog-addict but i do have one n don't judge me by my writing coz im the one who knows well behind all this story and definitely not like what you think it is...happy reading